کیش لبخند خلیج فارس

  • ۰
  • ۰

تور کیش زمستان 96

آژانس مسافرتی سعادت سیر گیتی سعی دارد خدمات تورکیش زمستان 96 را با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مسافران خود ارائه دهد. تور کیش زمستان شامل تور کیش دی 96 ، تور کیش بهمن 96 ، تور کیش اسفند 96 می باشد. که مسافران تور کیش در هر زمان که قصد سفر به جزیره کیش را داشته باشند . برای آنها بهترین هتل ها با قیمت مناسب را رزرو می کنیم.تور کیش در تمام طول سال وجود دارد. و انتخاب تور کیش در زمستان به دلیل آب و هوای مناسب کیش در این فصل مطلوب است.

تور کیش زمستان

تور کیش زمستان

خدمات تور کیش زمستان 96 :

در اکثر مواقع خدمات تور کیش شامل اقامت در هتل به همراه صبحانه و ترانسفر فرودگاهی، تهیه بلیط رفت و برگشت هواپیما ، در برخی موارد ناهار و شام هم جزو خدمات تور می باشد. برای تفریحات کیش باید هزینه ی جدا پرداخت کنید. اکثر هتل های کیش به مهمانان خود بن های تخفیف برای تفریحات کیش ،رستوران ها و گشت های جزیره ارائه می دهند.

مدت تور کیش زمستان 96 :

مدت زمان اقامت در کیش حداقل به مدت 2 شب و 3 روز می باشد ودر صورت در خواست مسافران مدت اقامت بیشتر نیز می شود.

پروازهای تور کیش زمستان 96:

می توان انواع ایرلاین ها را رزرو کرد.مانند: تور کیش پرواز کیش ایر، تور کیش با پرواز کاسپین، تور کیش با پرواز ماهان،تور کیش با پرواز آسمان، تور کیش با پرواز تابان، تور کیش با پرواز ایران ایر، تور کیش با پرواز زاگرس.

قیمت تور کیش زمستان 96 :

قیمت تور کیش با توجه به روزهای تعطیل و روزهای غیر تعطیل ، و ایام خاص و همچنین فصل های مختلف متفاوت می باشد.

بهترین زمان برای سفر به کیش زمستان 96 :

از نظر آب و هوایی بهترین زمان سفر به کیش از ابتدای دی ماه تا اوراخر اردیبهشت می باشد . که آب و هوای کیش در این ایام بسیارمطبوع می باشد. در تابستان دمای هوا در کیش به 40 درجه نیز می رسد . لازم به ذکر است که برای جذب گردشگر جشنواره تابستانی درکیش برگزار می شود. که با برنامه های جذاب طرفداران زیادی دارد.

سعادت سیر مجری مستقیم تور کیش
55 44 67 43 021 خط ویژه

  • ۹۶/۰۷/۰۲
  • سحر طبایی

تور کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی