کیش لبخند خلیج فارس

  • ۰
  • ۰

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

یکی از هتل های 4 ستاره کیش که در مرکز این جزیره قرار دارد هتل سارا کیش می باشد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که نسبت به دیگر هتل های کیش دسترسی آسان گردشگران را به مراکز خرید کیش فراهم می کند . مسافران به راحتی می توانند پیاده به مرکز خرید پردیس 1و2 ،پانیذ، مرکز تجاری پاندا و زیتون برسند. این هتل که در سال 1388 آغاز به فعالیت نموده خدمات و امکانات خوبی را به مسافران تور کیشارائه می دهد. همچنین این هتل دارای رستوران کافی شاپ 24 ساعته و چای خانه می باشد .

هتل سارا کیش 4 ستاره

هتل سارا کیش 4 ستاره

امکانات هتل سارا کیش:

ماهواره، دستگاه ATM ،تراس ،آسانسور، روزنامه، نمازخانه، تلویزیون در لابی ،صندوق امانات لابی ،سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، کافی شاپ ،رستوران ،کافی شاپ 24 ساعته ،سالن همایش ،سالن کنفرانس، باغچه فضای سبز ،فضای بیرون هتل برای نشستن خاص هتل  ،امکانات برای معلولین ،اتاق برای سیگاری ها ، اینترنت در لابی،امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی، تلویزیون LED در لابی ، نمای دریا ،نمای شهر ،کارکنان مسلط به زبان عربی و انگلیسی ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری ،خشکشویی، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق ،نهار در اتاق ،اجاره ماشین ،تبدیل ارز ،فکس ،اتاق چمدان، اتاق VIP، اجاره ماشین بدون راننده ،اجاره ماشین با راننده ،خدمات تهیه بلیط، فتوکپی،آژانس مسافرتی ،خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، خدمات راهنمای تور.

رزرو هتل سارا کیش

رزرو هتل سارا

آدرس هتل سارا کیش:

کیش، خیابان رودکی، بعد از میدان پردیس.

هتل سارا کیش روی نقشه

هتل سارا کیش روی نقشه

تلفن هتل سارا کیش:

07644467401

سایت هتل سارا کیش:

sarahotel.org

تصاویر هتل سارا کیش

تصاویر هتل سارا کیش

قوانین و مقررات هتل سارا کیش:

اتاق ها ساعت 14 تحویل داده می شود . و ساعت 12 باید تخلیه شود. مسافران نمی توانند تاریخ اقامت در هتل را تغییر دهند و یا کنسل کنند. به دلیل چارتری بودن . اقامت برای کودکان زیر 5 سال رایگان است. خانوم ها با مدارک شناسایی معتبر پذیرش می شوند و همچنین صیغه نامه با مهر معتبر پذیرفه می شود. خدمات ترانسفر فرودگاهی در این هتل رایگان است . به همین دلیل مسافران تا 24 ساعت قبل شرکت را از زمان پرواز خود آگاه کنند.

قیمت هتل سارا کیش

قیمت هتل سارا کیش

برای رزرو هتل سارا کیش با ما تماس بگیرید.

  • ۹۶/۰۶/۱۳
  • سحر طبایی

هتل های 4 ستاره کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی