کیش لبخند خلیج فارس

  • ۰
  • ۰

در این مطلب برای انتخاب شما مسافران تور کیش یا قشم اطلاعاتی را ارائه می دهیم تا بتوانید بسته به سلیقه ی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای سفر به کیش یا قشم هم می توانید از ماشین شخصی استفاده کنید و هم با قطار و سپس به وسیله ی لندینگ کرافت به این جزایر بروید . هم می توانید با هواپیما به این جزایر سفر کنید هم کیش هم قشم فرودگاه دارند. تنها تفاوت این است که برای رسیدن به جزیره ی قشم نیم ساعت بیشتر زمان می برد.

کیش خوبه یا قشم

کیش خوبه یا قشم

از نظر جاذبه های طبیعی و دیدنی های این دو جزیره باید گفت که جزیره ی قشم که بزرگترین جزیره ی غیر مستقل جهان است جاذبه های بیشتری نسبت به  دیدنی های جزیره  کیش دارد. و اگر علاقه مند به طبیعت گردی هستید می توانید طبیعت بکر و دست نخورده و منحصر به فردی را در جزیره ی قشم تجربه کنید . مانند دشت‌ها، دره‌ها، سواحل و کوه‌های جزیره ، حیات وحش خاص ، و پدیده های زمین شناسی نادر. اما اگر به دنبال تفریحات هستید جزیره ی کیش انواع تفریحات آبی و غیر آبی مدرنی را داراست .همچنین امکانات رفاهی مانند هتل های لوکس و مجتمع های تجاری مدرن در کیش بیشتر است. اما بر طبق نظر مردم بازارهای قشم دارای کالاهایی با قیمت های مناسب تر از بازار های جزیره ی کیش است.

خرید از کیش یا قشم

خرید از کیش یا قشم

البته در چند سال اخیر تفریحاتی مانند جت اسکی و قواصی نیز در جزیره ی قشم ایجاد شده اما به گستردگی تفریحات کیش نمی باشد . همچنین تور های کیش در ایام نوروز و تعطیلات نسبت به قشم گران تر است.

تور کیش یا قشم

تور کیش یا قشم

  • ۹۶/۰۷/۲۲
  • سحر طبایی

اطلاعات کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی